Max Travel: 10 ishujt Grekë që duhet të vizitosh patjetër

Contacts

MAX TRAVEL

Tel:+355 44 311 505
Cel: +355 672 789 495

E-mail: max-travel@live.com
Skype: max-travel-albania

Friday, February 21, 2014

10 ishujt Grekë që duhet të vizitosh patjetër

Ishujt Grekë janë gjithmonë të preferuar nga turistët. Ne kemi zgjedhur 10 më të mirët prej tyre.

1.       Santorini është mjaft popullor për shtëpitë e bukura të bardha, panoramën spektakolare, magjinë e perëndimit të diellit dhe vullkanin aktiv.

2.       Kreta është ishulli më I madh i Greqisë me një popullësi tejet të dendur në krahasim me ishujt e tjerë. Në Kretë mund të gjesh disa alternative akomodimi, dyqane, klube nate dhe restorante. Qytetet e vjetra të Rethymno dhe Chania janë shumë të bukur dhe gjithmonë të vizituar nga turistët. Plazhet janë absolutisht fantastike dhe fshatrat ofrojnë ushqimin më të mirë në të gjithë Greqinë


3.       Mykonos është një ishull multi-etnik që ofron një jetë nate të çmendur. Ishulli është plot e përplot me njerëz të famshëm dhe homoseksualë gjatë verës. Është një nga ishujt më të shtrenjtë ndaj nëse shkon sigurohu të kesh portofolin plot me para dhe karta krediti.


4.       Hydra është një ishull shumë I bukur me një arkitekturë të vecantë dhe me rregulla strikte. Makinat dhe motocikletat janë të ndaluara, mushka është mënyra më e mirë e transportit. Jeta e natës nuk është shumë e ndezur ndaj pushimet në Hydra janë për ata që kërkojnë qetësi.



5.        Chios është një ishull mjaft i këndshëm dhe shumë pranë Turqisë. Atraksioni më i bukur është Nea Moni, një manastir i shekullit të 11-të.


6.       Paros është më i bukuri nga të gjithë ishujt grekë. Ai ofron plazhe që të lënë pa frymë dhe një jetë nate të ndezur. Rrugicat janë të gjitha të zbukuruara me lule. Plazhet janë për të gjithë. Ke plazhe të izoluara dhe plazhe të mbipopulluara.

7.       Korfuzi ofron një diversitet maksimal sa i përket atraksioneve, kulturave dhe panoramave të bukura. Arkitektura e qytetit të sjell ndërmënd stilin Italian, Grek, Britanik dhe Francez. Plazhet janë tmerrësisht të bukur dhe në Korfuz mund të gjesh qetësinë që kërkon.


8.       Skiathos. Nëse të pëlqen natyra duhet të shkosh në Skiathos patjetër. Ishulli ofron atraksione të shumta si kështjella mesdhetare, manastirë dhe muze. Është ishulli perfekt për familjarë.


9.       Rodos është një ishull për ata që duan historinë dhe duan të dinë më shumë për të. Në Rodos gjen, Akropolisin e Lindos, Pallatin e Guvernatorit etj. Në Rodos gjen një miksim të kulturës Turke dhe Greke.


10.   Samos është një destinacion mjaft popullor sepse është më diellori në të gjithë Europën. Plazhet, uji kristal dhe eksperiencat nënujore por edhe atraksionet historike e bëjnë këtë ishull një nga 10 më të bukurit e Greqisë. 

No comments :

Post a Comment