Max Travel: PËRSE DUHEN HAPUR GRILAT E DRITAREVE NË AVION

Contacts

MAX TRAVEL

Tel:+355 44 311 505
Cel: +355 672 789 495

E-mail: max-travel@live.com
Skype: max-travel-albania

Thursday, August 28, 2014

PËRSE DUHEN HAPUR GRILAT E DRITAREVE NË AVION


Sa herë që jam në avion, më duket sikur kthehem në robot, sepse bëj gjithmonë atë që më thonë stjuardesat e linjës ajrore. Kontrolloj nëse kam lidhur rripin e sigurimit, rregulloj sediljen në pozicionin e kërkuar, fik telefonin celular dhe sigurohem që grilat e dritareve të jenë të hapura, edhe pse nuk e kam kuptuar kurrë pse. Njoftimi i fundit i kompanive ajrore Qantas dhe Virgin se do të lejojnë mbajtjen ndezur të aparatëve celularë gjatë gjithë fluturimit, më ka bërë më shumë kurioz për çështjen e grilave. Pas një kërkimi në internet munda të mbledh disa arsye se pse grilat duhet të jenë të hapura gjatë ngritjes dhe zbritjes së avionit.

  • ·         Pasagjerët janë gjithmonë kuriozë, dhe ata përbëjnë “sytë shtesë” të pilotëve dhe ekuipazhit. Nëse ka diçka shqetësuese që po ndodh në krahët e avionit, apo në motor, pasagjerët do të jenë të parët që do ta shohin dhe do të vënë menjëherë alarmin.
  • ·         Në rast emergjence, çdo sekond ka rëndësi. Nëse grilat janë të hapura, ekuipazhi mund të shohë kushtet e jashtme dhe një gjë e tillë ndihmon në rast evakuimi (si përshembull, cilën derë të emergjencës duhet të përdorin, nëse njëra anë ka marrë flakë)
  • ·         Gjatë ditës, hapja e grilave i bën sytë të përshtaten më mirë me dritën. Pra në rast se është nevoja për një evakuim të menjëhershëm sytë e pasagjerëve nuk do të goditen nga kontrasti  i menjëhershëm me dritën që mund të jetë i dëmshëm për sytë.
  • ·         Ekuipazhi i fluturimit ka vetëm 90 sekonda kohë për të evakuar pasagjerët. Ndaj ju duhet e gjithë ndihma e mundshme.
  • ·         Së fundmi, ngritja në ajër dhe ulja në tokë e avionit, konsiderohen si koha më kritike e një fluturimi, sepse pikërisht në këto dy segmentë ndodhin dhe aksidentet më të mëdha.


Prandaj është shumë e nevojshme që t’i bindesh stjuardesës dhe mos ta sfidosh atë me kapriço që mund të të marrin ty dhe të tjerët në qafë


No comments :

Post a Comment