Max Travel: 10 Artikujt më të vjedhur nëpër hotele!

Contacts

MAX TRAVEL

Tel:+355 44 311 505
Cel: +355 672 789 495

E-mail: max-travel@live.com
Skype: max-travel-albania

Tuesday, August 5, 2014

10 Artikujt më të vjedhur nëpër hotele!

Janë të shumtë ata që vdesin nga dëshira të marrin diçka nga hoteli ku kanë pushuar. Sepse, hoteli i ka më të mira çarçafët, peshqirët, sapunët, jastëqet, perdet... madje edhe letrën higjenike e kanë më të mirë! Sikur të mos mjaftonin ofertat që shumë njerëz marrin për hotelet e preferuara, disa klientë preferojnë të marrin një “shpërblim” të vogël për qëndrimin e tyre në një hotel të caktuar. Pra duke vjedhur gjithçka që nuk është e ngjitur, vidhosur ose e gozhduar në mur. Ju prezantojmë me listë e 10 artikujve më të vjedhur nëpër hotele!





1.     Perde dhe mbulesa!
Mesa duket kleptomaniakët dëshirojnë që shtëpia e tyre të ngjajë si një hotel. Më keq akoma, shumë prej këtyre hajdutëve mendojnë se mund tia dalin pa u lagur




2.     Artikuj të kuzhinës
Thika, pirunj, lugë, të gjitha përfundojnë në valixhe. Kështu ndodh kur porosit ushqim për katër persona kur je i/e vetëm në dhomë dhe pretendon se ke një uri të jashtëzakonshme!


3.     Pantofla
Edhe nëse janë të parehatshme, ose me një numër më të madh se këmba, këto produkte janë më të vjedhurat. Në fund të fundit është si një dyqan –one stop shop- për pantofla!


4.     Rrobëdishamër
Klientët mendojnë se nuk do të kapen po ta fusin këtë rrobë në valixhen e tyre, bashkë me shampot e vogla të trupit dhe kokës, sapunët, qeset e flokëve etj!


5.     Shishet e Mini-Bar
Vjedhja e produkteve alkolike nga mini bari është një epidemic. Për më tepër, klientët pijnë alkolin dhe mbushin shihet me ujë ose lëng molle ose edhe me urinën e tyre.


6.     Jasteqët
Edhe jastekët janë një artikull mjaft i preferuar për tu vjedhur, sepse gjithmonë në hotele të bie një jastëk i mire që duket se është bërë fiks për ty. Gjithmonë mbetet budallallëk të vjedhësh një jastëk duke qenë se recepsioni ka të regjistruar të dhënat e tua.

7.     Bateri
Bateritë janë nga ato produkte për të cilat njerëzit mendojnë se nuk ia vlen të paguash. Ky mentalitet shfaqet shumë kur nëpër të gjithë hotelet e botës, bateritë nga pulti i televizorit janë gjithmonë të hequra!


8.     Peshqirë
Peshqirët janë artikulli më i vjedhur nga hotelet në të gjithë botën sa që është kthyer në një fenomen alarmues. Hotelet luksoze kanë arritur deri aty sa të installojnë mikroçipe nëpër peshqirë për të kapur hajdutët. Peshqirët e hoteleve janë të butë, me erë të mire dhe mjaft të rehatshëm por nuk mund ti marrësh dot me vetë në polici J




No comments :

Post a Comment