Max Travel: Varrezat më të bukura në botë!

Contacts

MAX TRAVEL

Tel:+355 44 311 505
Cel: +355 672 789 495

E-mail: max-travel@live.com
Skype: max-travel-albania

Sunday, October 11, 2015

Varrezat më të bukura në botë!

Varrezat janë shtëpia e fundit e çdo njeriu. Por në Buenos Aires të Argjentinës gjen "shtëpitë" e fundit më të bukura të njerëzve. Varrezat e Recoletës janë shpallur si më të bukurat në botë për tu prehur në paqe!



Ky vend mund të jetë strehë e vdekjes, e lotëve dhe zi'së por jeta çel edhe këtu, nëpërmjet këngëve të zogjve




Varrezat janë të ndërtuara me mermer. Varret janë të ndara nga rrugica që formojnë mauzoleume mjaft interesante!



Për më shumë se 200 vjet, elita e Buenos Aires ka nderuar të vdekurit me skulptura ekstravangante. Një thënie popullore në Argjentinë thotë: "Kushton më lirë të bësh një jetë luksi se sa të varrosesh në Recoleta"
 

Varrezat e Recoletës u ndërtuan në vitin 1732. Arkitektura Baroke dhe Gotike mbizotëron kudo. Shumica e varreve janë bërë me materiale të importuara nga Parisi dhe Milano në vitet 1880-1930. Dikur varrezat e Rikoletës ndodheshin në periferi të qytetit, por me kalimin e viteve, qyteti u rrit përreth Rikoletës që ndodhet në pikën më të lartë të qytetit. Në vitin 1870 kur shpërtheu kolera dhe epidemi të tjera, Rekoleta u bë një nga lagjet më të preferuara për pasanikët.


Një nga  "banoret" më të famshme është Eva Peron, ose Evita e cila vdiq në moshën 33 vjecare por akoma konsiderohet një ikonë e Argjentinës. 

No comments :

Post a Comment